viernes, 10 de junio de 2011

Ibcoherencia a Badalona

Contradiccio a Badalona
Contradiccions de la vida: el polític català que ha provocat la acció mes racista contra la immigració , ha rebut el vot majoritari com alcaldable de la ciutat de Badalona..
Aquest politic també ha obtingut un ampli suport de les cupules catalanes i estatals del seu col-lectiu, col-lectiu que es declara oficialment catolic i apostolic, coneixedor per tant de l´Evangeli, on Mt. 25, 35-36, es diu: ”Tenia fam i em donareu menjar, tenia set i em donareu beure; era foraster i em vareu acollir, estava malalt i em vareu visitar”. Flagrant contradicció ideologica doncs, ja que segons el programa del futur alcalde de Badalona, es considera a l´estranger exclusivament com a mà d´obra. Quan no rendeix, ni menjar, ni aigua, ni estada ni güariment.
Em tranqulitza la premonició de Desclot (Vicent Sanchis) que ha escrit a EL PUNT: “sempre quedarà forçar una moció de censura si la xenofobia anunciada esdevè practicada”

No hay comentarios: