lunes, 5 de abril de 2010

Sense TV

Sense TV Referida a la casa de l´Anoia on passo les vacances , em vaig oblidar d´encarregar els canvis necessaris per adaptar la TV a la TDT. Resultat, durant una setmana, no he disposat de la petita pantalla domèstica. El fet m´ha portat a recodar que feia varies dècades en que no havia passat un sol dia anant-me a dormir, sense haver estat abans una o dues hores devant la televisió. Inclús durant llargues estades laborals a paisos dels que no entenia la seva llengua, pasava a la CNN o em conformava amb les imatges. Una vegada convençut de que els tècnics locals tenien masa feina o estaven de vacances , que no tenien solució inmediata, vaig entendre que s´imposava un plan B: intentar recordar que feia abans de la TV. Al tercer dia ja m´havia adaptat, escoltaba les notícies a la ràdio o les llegia a Internet, al meu diari repasava i analitzava articles que la setmana anterior llegia “en diagonal”. Fins i tot, entre els llibres guardat als armaris, he rescatat lectures de Charles Dickens i John Le Carre que ja havia oblidat. Joana Bonet diu en un dels seus escrits, “ arribar a certa ataràxia, aquest grau de interiorització necessari per trobar el tot i el res, quan sembla impossible relentitzar el temps” ,de totes maneres he demanat que m´intal-lin la TDT abans de tornar a l´estiu.Jaume V.M.

No hay comentarios: