domingo, 6 de diciembre de 2009

Jordi Sole Tura

L´actualitat de Sole Tura
Coneixedor de la trayectoria politica de Jordi Sole Tura, personalment sols el vaig tractar de forma casual al Circulo de Bellas Artes de Madrid, mentres esperavem un recital de poesies de Marti Pol, al qual l´autor no va poder asistir per trovarse ja greument malalt.
Era el final de la tarde i l´allavors senador, em va convidar a acompanyarlo a l´aeroport amb el seu cotxe oficial. Pel cami li vaig comentar la bona acollida que havia trobat a la capital de l´Estat,em va cotestar que era lo mes frequent, pero que també existien importants sectors contraris a l´existencia de Catalunya com a nació, que la unica sortida raonable seria continuar treballant per la confederacio, iniciada amb l´Espanya de les autonomies.
Varem arribar a Barajas, al Pont Aeri. interropentse la conversa, ja que ell tenia reserva a l´avio que sortia complert, mentres que ja vaig esperar al seguent. Penso que si ,en l´altre vida, tenim ocasio de finalitzar la nostre valoració, em diria que actualment, Espanya i Catalunya estem jugant al set i mig ,i que pot passar que no arribem …..o que ens passem.
J.V.Muntadas

No hay comentarios: